Epson LX-300+II Support
Изтегляния
Изтегляния
Няма налични файлове за откритата операционна система. Изберете друга операционна система по-горе.
ЧЗВ
ЧЗВ
Ръководства и документация
Ръководства и документация
Наръчници
User's Guide (v1.0)
Изтегляне
v.1.0
04-Dec-2007
2.06 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
User's Guide (v2.0)
Изтегляне
v.2.0
03-Oct-2007
1.96 MB
.pdf
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Setup Guide
Изтегляне
v.0
05-Jun-2006
1.31 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
User's Guide (v1.0)
Изтегляне
v.1.0
05-Jun-2006
1.80 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Други документи
Регистрация и опции за гаранция
Регистрация и опции за гаранция
Регистрирайте Вашия продукт
За да регистрирате новия си продукт, кликнете на бутона "Регистрирай сега".
Проверете гаранцията си
За да проверите гаранционния статус на продукта си, кликнете на бутона "Проверете гаранционен статус" долу и въведете серийния номер на продукта си на страницата за поддръжка.
Възможности за удължена гаранция (CoverPlus)
Защитете своя Epson продукт отвъд стандартния гаранционен период с Epson CoverPlus план. За да разберете повече за нашите опции за удължаване на гаранцията на новия Ви продукт, кликнете бутона "Вижте опции за удължена гаранция" долу.
Свържете се с нас
Свържете се с нас
Обадете ни се
Говорете с един от нашите консултанти: +359 2 448 6390.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.
За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.
За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Изпратете имейл до поддръжка на Epson
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Изпратете ни имейл
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Имайте предвид, че не можем да изпращаме до пощенски кутии