Внимание: Възможно е Вашата операционна система да не е била засечена правилно. Важно е ръчно да изберете операционната система отгоре, за да сте сигурни, че виждате съвместимо съдържание.
За да проверите гаранционния статус на продукта си, кликнете на бутона "Проверете гаранционен статус" долу и въведете серийния номер на продукта си на страницата за поддръжка.
Защитете своя Epson продукт отвъд стандартния гаранционен период с Epson CoverPlus план. За да разберете повече за нашите опции за удължаване на гаранцията на новия Ви продукт, кликнете бутона "Вижте опции за удължена гаранция" долу.
Говорете с един от нашите консултанти: +359 2 448 6390. Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.
За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Изпратете имейл до поддръжка на Epson
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.