Внимание: Възможно е Вашата операционна система да не е била засечена правилно. Важно е ръчно да изберете операционната система отгоре, за да сте сигурни, че виждате съвместимо съдържание.
Epson WorkForce DS-5500
Изтегляния

Изтегляния

Няма налични файлове за откритата операционна система. Изберете друга операционна система по-горе.
ЧЗВ

ЧЗВ

Ръководства и документация

Ръководства и документация

Наръчници
User's Guide (v2)
v.2
08-Feb-2024
2.37 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
Изтегляне
Document Capture Pro
Допълнителна информация:
The Epson document capture suite platform is a range of software solutions for capturing and routing electronic documents at the click of a button. Whether you're on the go, running a small business, or responsible for a large corporate organisation with hundreds of employees, Epson software helps to build a better business environment.
Изглед
Network Interface Panel User Guide (v1.0)
v.1.0
29-Jan-2014
0.31 MB
.pdf
Setup Guide (v1.0)
v.1.0
04-Sep-2012
0.95 MB
.pdf
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Изтегляне
Регистрация и опции за гаранция

Регистрация и опции за гаранция

Регистрирайте Вашия продукт
За да регистрирате новия си продукт, кликнете на бутона "Регистрирай сега".
Регистриране сега
Проверете гаранцията си
За да проверите гаранционния статус на продукта си, кликнете на бутона "Проверете гаранционен статус" долу и въведете серийния номер на продукта си на страницата за поддръжка.
Проверка на състоянието на гаранцията
Възможности за удължена гаранция (CoverPlus)
Защитете своя Epson продукт отвъд стандартния гаранционен период с Epson CoverPlus план. За да разберете повече за нашите опции за удължаване на гаранцията на новия Ви продукт, кликнете бутона "Вижте опции за удължена гаранция" долу.
Вижте опции за удължена гаранция
Свържете се с нас

Свържете се с нас

Обадете ни се
Говорете с един от нашите консултанти: +359 2 448 6390.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.

За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Изпратете имейл до поддръжка на Epson
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Изпратете ни имейл
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Имайте предвид, че не можем да изпращаме до пощенски кутии