Epson SureColor SC-T3100M Support
Изтегляния
Изтегляния
ЧЗВ
ЧЗВ
Ръководства и документация
Ръководства и документация
Наръчници
Network Administrator's Guide (v2.0)
Изтегляне
v.2.0
10-May-2022
3.18 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This guide contains information about using the network interface on a network. It includes how to set up the network interface, install the configuration software, and modify network settings of your printer and computers.
User's Guide (v7.0)
Изтегляне
v.7.0
16-Sep-2021
6.54 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This manual provides you with information on how to use your product from setting up to troubleshooting.
General Information (v1.0)
Изтегляне
v.1.0
14-Jan-2021
0.42 MB
.pdf
Допълнителна информация:
General Informations
Setup Guide (v1.0)
Изтегляне
v.1.0
28-Aug-2018
3.56 MB
.pdf
Допълнителна информация:
This guide is a step-by-step procedure for installing and setting up your product.
Регистрация и опции за гаранция
Регистрация и опции за гаранция
Регистрирайте Вашия продукт
За да регистрирате новия си продукт, кликнете на бутона "Регистрирай сега".
Проверете гаранцията си
За да проверите гаранционния статус на продукта си, кликнете на бутона "Проверете гаранционен статус" долу и въведете серийния номер на продукта си на страницата за поддръжка.
Възможности за удължена гаранция (CoverPlus)
Защитете своя Epson продукт отвъд стандартния гаранционен период с Epson CoverPlus план. За да разберете повече за нашите опции за удължаване на гаранцията на новия Ви продукт, кликнете бутона "Вижте опции за удължена гаранция" долу.
Свържете се с нас
Свържете се с нас
Обадете ни се
Говорете с един от нашите консултанти: +359 2 448 6390.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.
За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Моля, имайте предвид, че тази поддръжка е налична от понеделник до петък от 9:00 до 18:00 часа. Не работим на официални празници.
За да ви предоставим техническа поддръжка за вашия продукт, ще трябва да предоставите серийния номер на екипа за техническа поддръжка в началото на вашето обаждане. Това ще ни помогне да ви подкрепим по-бързо и ефективно.
Изпратете имейл до поддръжка на Epson
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Изпратете ни имейл
Ако не можете да намерите отговор на нашия уебсайт, можете да изпратите въпроса си по имейл до поддръжката на Epson.
Имайте предвид, че не можем да изпращаме до пощенски кутии